revy revy

Hei folkens, da er det endelig helg igjen! Det vises på bloggen at jeg har hatt mye å gjøre denne uka hvert fall. Legg merke til at jeg skrev “hvert fall” i to ord(!!) Jeg får en kommentar etter hvert innlegg om at jeg skriver hvertfall i et ord, så jeg prøver så godt jeg kan å rette opp i mine feil. Akkurat nå er jeg på revy-øving og har vært det i fire timer. I kveld har jeg planer med Nora og Aurora, så vi får se hva vi finner på. Dette er meg i dag, blir som vanlig fotografert av paparazzi når jeg er kul og setter meg inn i bila da

Genser fra Junkyard, caps fra Carma


Hva er deres planer for dagen?

7 kommentarer
    1. Jentekveld senere<3
      Elsker bloggen din såå mye!! Føler du har verdens beste vennegjeng, elsker å lese alt det du og venninnene dine finner på!!
      Kos deg ikveld

    2. Hei på deg boss lady i dag jeg skal på soundgarden å drikke med verden best venninna fra lutianna håper du få kos deg masse i kveld jeg elsker deg 😊

    3. Hvertfall skrives i et ord da, ikke to 🙂 Da blir det mer som hvert fall, eller “hver gang jeg faller”

    4. SCK: Jeg vet at det høres feil ut, men det skal faktisk skrives i TRE ord. I hvert fall, ikke ihvertfall eller i hvertfall. Det mest korrekte er å skrive i alle fall, da i hvert fall er en muntlig variant 😊

    5. Hei boss lady våknet opp akkurat nå det var koselig i byen i går drakk meg litt full i går 😂 eller alt bra med deg? Elsker bloggen din 🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg