Idrettheltenes hemmeligheter

God kveld i stua kjære lesere! Jeg kom nettopp ut av dusjen etter håndballtrening og sitter nå med middagen foran meg og prøver å drøye tida så mye som mulig, så jeg slipper å starte med leksene. Jeg har heldags i politikk i morgen og må forberede meg så mye som mulig på det. En annen jente i familien som kanskje har det hakket verre nå, er søstersen, som kom opp i spansk prøvemuntlig i dag. I tillegg til det har hun bursdag på forberedelsedagen i morgen, så det blir kanskje ikke så koselig som ønsket, men hun skal få kake da. 

//samarbeid

Med det samme jeg nevnte håndball kom jeg på at jeg skal vise dere en bok jeg fikk i posten her om dagen. Det er Thomas Frydenberg som har skrevet den, og den handler, som tittelen forteller oss, om norske idrettshelter og deres tanker, meninger og tips. Jeg har ikke lest den ferdig enda, men tenkte det kunne være greit å vise den til dere uansett. Og av de sidene jeg har lest har jeg blitt både inspirert og motivert. Boken er tilgjengelig hos bokhandlere både i butikk og på nett

9 kommentarer

Siste innlegg