Monday Vibes

(faen det er tirsdag ja, så det nå)

Så jeg og kjæledyret mitt er ganske enige om hvordan livet står til for øyeblikket. Som dere kanskje ser. Jeg var oppe klokka halv seks i morrest for å trene med Anna før skolen. Snakk om å invitere hverdagen inn med åpne armer. Heldigvis var skoledagen relativt kort, så nå sitter jeg å venter på å kjøre til håndballtrening. 

Bildet av Mia overdriver situasjonen litt da, jeg er ikke døende, som det kanskje ser ut som hun er. Livet er egentlig ganske bra og utenom skolen så koser jeg meg for det meste. Det er sol ute og snøen smelter, så jeg ser lys i tunnelen. Men jeg skal slutte å snakke så mye om skole og stresse dere og meg selv mer enn nødvendig. Bare pust ut, legg dere på bakken i noen minutter og tenk over noe dere har grunn til å være takknemlig for. Nå ser jeg for meg alle dere liggende som på bildet under haha. 

Ha en faen så fin dag så blogges vi kjære venner!

9 kommentarer

Siste innlegg