gla påsk mine venner!

Hei dere! Nå er påska herved i gang og alt av skole skal ut av hodet mitt i de kommende dagene. Etter skolen i går dro jeg og noen av jentene til byen for å kjøpe inn til vår årlige påskeegg-giveaway. Jentene med kjæreste lager til sine kjære, og de single lager til hverandre haha ♥ Alle kunne ikke gjøre det sammen denne gangen på grunn av mye skole og jobb, så vi ble seks stykker på fredag. Etter vi hadde kjøpt inn mye artigheter til påskeeggene, dro vi hjem til Lene og fylte dem opp. I tillegg bakte vi brownies for å innvie ferien, aahh nam.


Det var så godt å endelig kunne puste ut og hele dagen tenkte jeg bare 

Så var neste steg på planen å ordne seg til party. Pernille krøllet håret mitt jippi. Det var temafest for russen, og dere kan kanskje gjette hva temaet var ut i fra det nederste bildet? (og insta/snap hehe). Jeg kan vise dere bedre bilder av antrekket og hvor jeg kjøpte det senere, hvis dere vil?


 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg