Hårserum fra MayBeauty

//samarbeid

I disse dager med høyt forbruk av hairextensions og glattetang er det viktig at ikke selve håret går i glemmeboka. Uansett hvordan frisyre eller farge man har på håret, er det ingenting som er finere enn sunt og friskt hår. Med litt hjelp på veien trenger ikke det være så vanskelig å oppnå. For en stund siden fikk jeg et hårserum fra MayBeauty.

 Jeg påfører den nederst i tuppene når jeg kommer ut av dusjen, og lar håret tørke naturlig. Jeg har ganske langt hår så det har fort en tendens til å se pistrete og krusete ut, da er det perfekt med dette hårserumet. Det blir mykere og lettere å håntere og det ser mye friskere ut, så det anbefales å prøve! Jeg gir dere 30 % avslag med rabattkoden matserum30, bare trykk her.

4 kommentarer
    1. Er det mulig å dele hva den inneholder? Jeg klarer ikke å finne en ingredienseliste på siden deres 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg