sovende elefanter

Hei dere! Endelig fredag, jeg kan ikke få sagt hvor godt det er å puste ut. De siste dagene har jeg sittet konstant å pugget til religionsprøve, og har jeg ikke gjort det, har jeg enten vært limt fast til skolebenken eller tråkket over på håndballtrening. Thats right, i går kveld, 10 min igjen av treninga og HELVETE der røyk den. Er selvfølgelig ikke noe alvorlig, en overtråkk begynner å bli som taco på fredager, men det er bare sykt irriterende. Vi har sesongens siste kamp på søndagen og det er ikke noe jeg heller vil enn å spille den! Så jeg må bli frisk og rask til da. 

På onsdagen skulle jeg egentlig være artig å blogge om dagen min på Falstad, men så blæi det ikke tid til det altså. (Puggepugge). Så her er noen bilder. Dagen startet med et smil klokka halv seks <333 da var det morgenkaffe og modern family før jeg dro på 3T med Johanna og Anna. Shit nå høres jeg ut som den perfekte idealkvinnen/fotballfrue. 

Etter trening gikk turen til Falstad med klassen. Jeg og Markus sov ca hele veien fram og tilbake. Var en fin tur da selv om selve plassen er veldig uhyggelig. 


Det var heldigvis flere som sov haha ↓


 

3 kommentarer
    1. hei mathilde jeg beklager så mye men jeg må si en ting til deg ingen tuller med deg vi er venn på facebook og det er meg jeg er fra elfenbenkysten så ikk tenk så mye håper du forstår hva jeg mener elsker deg <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg