how to be single

Hei dere! I går rakk jeg tydeligvis å gjøre masse. Jeg, Hanna og Johanna lagde en usedvanlig tidlig lørdagsmiddag, tikka masala klokka fem. Vi skulle nemlig på håndballkamp og kino etterpå, så det måtte bli så tidlig. Kinoen startet klokka ni og vi så selvfølgelig “how to be single”, haha den var veldig artig og spesiell, man må liksom ha sett den. 

På fredagen var jeg jo som tidligere nevnt på restaurant med familien, det vil si mamma, pappa og Pernille + mimmi, beste og onklene mine fra Oslo. Vi spiste helt nydelig mat på Emilies og hadde en liten feiring av at mimmi og beste har gullbryllup i år. Jeg husker ikke hvor mange retter vi fikk, men seks tror jeg. Ahh så godt, her er tre av dem.


Og slik så jeg ut

månedens spørsmål kommer senere!

5 kommentarer
    1. Nam, så herlig!! Bestemor og bestefar feiret gullbrullyp i sommeren som var – så vanvittig hyggelig!:-) Ha en fin uke!

    2. Jeg pleier ikke kommentere så mye, selv om jeg leser bloggen din hver dag, men du er bare så vanvittig nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg