Fikk meg en god latter

 

Hahah jesus nå sitter jeg og ler godt av meg selv. Og ikke som en sånn dæven jeg er morsom-artig men mer sånn hva faen er det jeg driver med-artig. Da jeg var i Åre med jentene nå i ferien så kom vi på å snakke om morsomme ting vi har gjort gjennom tidene. Så var det et svakt minne vi hadde, om at noen av oss, for 4 år siden, hadde ringt på dører rundt på Heimdal for å samle inn penger til Kirkens Nødhjelp, og for å gjøre det lille ekstra for innsamlingen så fant vi på en sang da, som vi sang på dørene til folk haha. Og dette svake minnet fikk meg til å lete litt i dybden, men veldig dypt trengte jeg ikke lete før jeg fant denne videoen på youtube faktisk. Liksom hva skjer her. Og for en random samling av filmklipp haha, litt bøssebæring og litt grønnsaksmoothie.  
Er det noen som husker denne?
7 kommentarer
    1. Er sett den på youtube mange ganger 🙂 jeg digge bloggen din, håper du liker min kommentar:))

    2. الله أكبر الله اكبر
      الله أكبر فوق كيد المعتدي
      الله للمظلوم خير مؤيدي
      أنا باليقين وبالسلاح سأفتدي
      بلدي ونور الحق يسطع في يدي
      قولوا معي قولوا معي
      الله الله الله أكبر

    3. Åhh så ung og tynn du var!! Og tyyypisk bloggstemme! Digger at du har funnet deg selv og er mer selvsikker! Fuck yeahhhh

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg