gjemme igjen

Hei! Da er jeg hjemme igjen fra Åre (jeg skrev nettopp “gjemme” istedefor hjemme haha jeez vært lenge borte fra skolen nå). Jeg kjørte hjem med Sanne og Christian som er mine eneste venner i Åre. Vi dro ut å spiste i går kveld og bare slappet av med Idol, standard fredag. Og nå ligger jeg plutselig i senga til Nora med enda en Nora og lurer på hva vi skal finne på i kveld. Siste lørdagen i vinterferien og her ligger vi og hører på dårlig musikk (ilu da nor). Det gikk faktisk så langt at hun søkte opp på google hva man kunne finne på hahah. Gikk for det meste i “sorter bøkene dine etter navnet på forfatteren” eller “ta bilde av føttene dine”. 


Jeg er egentlig glad da, til tross for de litt sur/sinte bildene. Ikke vær så serr da matern, relax. 

Hva er deres planer for kvelden da? Tips? ;pp

8 kommentarer

Siste innlegg