late night vibes

Dear Diary. I går våknet vi relativt tidlig etter en relativt sen kveld/natt. Kvelden besto av hjemmelaget pizza, noen runder alias og høyt konkurranseinnstinkt da vi tok i bruk en quiz-bok vi fant. I tillegg tok vi badstu og ansiktsmaske, noe som gjorde hele gjengen litt døsig utover kvelden. Da klokken begynte å nærme seg midnatt fant vi ut at vi ville bake kake haha, så da våknet vi fort til live igjen. 

DCIM100GOPROGOPR0540.

Vi kjørte hjem etter frokost i går, så dro jeg rett på håndballtrening. Etter det dro jeg til Maja og vi spiste Ben&Jerrys og så “the walk of shame” artig film haha. 

DCIM100GOPROGOPR0566.Vi blogges! 

7 kommentarer
    1. Hei girl vil bare si at jeg digger bloggen din mye å skal leser bloggen din til jeg bli gammel 😛 du er en utrolig snill jenta 🙂 håper du få kos deg masse i livet ditt;) du er min kjære gangsta 🙂 ha en fin natt videre 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg