bursdagsbarn i dag

God morgen! Beklager at det ikke ble noe blogging i går, jeg rakk det rett og slett ikke. Dagen i går startet derimot veldig rolig. Jeg var hjemme alene og våknet av dagslyset inn vinduene, så satt jeg meg med en herlig frokost og så serie i sofaen. Litt senere dro jeg på City Syd med fiol og handlet litt til kvelden, deretter dro vi på 3T og trente en stund med Maja, og plutselig var klokka fem. Da innså jeg at jeg hadde det sykt travelt, for jeg hadde booket barnebursdag på Lazer X klokka 18.45, med jentene. Haha jo eldre man blir, jo barnsligere blir man kanskje. Det var sinnsykt morsomt da, sprang rundt i en svart labyrint og skjøt på hverandre med laserpistol, mye hysteri og hyling med andre ord. Etter det dro vi, 10 jenter på Solsiden og spiste på Una, resten av gjengen var enten på jobb eller bortreist. Og når klokka begynte å nærme seg 7.februar, altså 00.00 dro vi på hjemmefest til en kompis. Så der ble det flere doser av bursdagssanger og gratulasjoner. Men jeg glemmer at det egentlig er i dag jeg har bursdag, så kake og is blir det masse av i dag også. Her er gavene jeg fikk av mamma, pappa and my beloved NYG ♥

Ha en strålende dag! ♥

15 kommentarer

Siste innlegg