G-I-R-U

Hei god morgen! Nå ligger jeg og daffer på hotellrommet med mine roomies og ser ski på tven. Vi spiste nettopp ♥ hotellfrokost ♥ nam det var så mye godt. Kampen er ikke før klokka fem, så vi bare slapper av før det. I går kveld var det litt av en utfordring å få hele laget over til Ålesund på grunn av badboyen Tor som herjet. Vi kom oss over tilslutt, selv om ikke alle rakk landskampen og takeawaypizza på et konferanserom vi fikk låne på hotellet. Noen andre som fikk hilse på Tor?

Jeg kom forresten på et lite tips til dere som er med på godteri-inntak-reduksjons-utfordringen, GIRU kan vi kalle den. Må kalle det reduksjon, og ikke godteristopp for det fikk jeg ikke lov til ettersom jeg risikerer å miste grepet denne helga. Uansett, det er et fint alternativ for smågodt fullt av e-stoffer og dritt. FROSNE DRUER wii. Det blir drops hehe. Jeg tenkte det var lurt å komme med dette nå, så dere rekker å legge en boks med druer i fryseren så de blir klare til lørdagskvelden. Hvis det er kjedelig med bare druer, så kan man også dyppe dem i yoghurt eller mørk sjokolade for å piffe opp litt.

9 kommentarer
    1. Bare så du vet det så er ikke e-stoffer nødvendigvis noe ille. Det betyr bare at det er tilsetningsstoffer som er EU-godkjent. Kan være farge/søtning osv. Sunn mat har også e-stoffer i seg for at det feks skal ha lenger holdbarhet eller det kan være vitaminer som er tilsatt. 🙂

    2. Et annet tips for litt sunnere snacks er en fantastisk god banan og sjokolade millshake. Jeg bruker ca 3/4 frossen banan, 1-2 dl melk, litt kakaopulver og evt litt sterk kaffe. Super godt alternativ til den vanlige milkshaken. Lykke til videre med G-I-R-U 🙂

    3. Hva skjer? Ser på karate kid minne meg litt om før jeg kom til Norge sammen med mora mi hehe vi blogges. 🐯

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg