Squad

Takk gud for at det er fredag, er det ikke det de sier? Ah denne uka har vært travel, og selv når jeg har hatt pusterom har det endt opp sovende i sofaen foran en serie. Men nå er det endelig fredag, og jeg er ferdig med dagens intervaller og styrketrening, så nå er det taco med squaden som står for tur. Og vet dere hva jeg gjorde i tidlig i morrest? Mia vekket meg av hun klappet meg på skuldra og sa hun måtte ute å tisse (ja det er en hund, men vi kommuniserer som søstre haha), og mamma og pappa har vært i Frankrike denne uka så jeg har vært sjefen i huse. Så ja jeg måtte opp og ut med henne da. Etter det fikk jeg ikke sove lenger, så da spilte jeg like gjerne inn en videoblogg! Noen som gjetter hvilken? hehe

Randome pics som aldri ble postet på bloggen

Hvordan har uka deres vært?

10 kommentarer
    1. Heisann, koselige bilder av en kul gjeng:). Ja det er deilig det er fredag, ei travel uke her også med skole, prøver, mas og kjas:). Ønsker deg ei avslappende og koselig helg:):).

    2. Hei, hadde opptatt med jobb 🙂 å besøke mora mi til øyer, å være med kompisen hjemme hos meg:) fint bilde av dere:) god helg å masse klem fra meg<3 elsker bloggen din :))

    3. Uka har vært ekstremt travel for min del også! Ser skikkelig fram til vinterferien om en uke:-) Slapp av og lad batteriene godt opp i helga! Stor klem

    4. You are not alone baby i am here for you just call my name and i be there for you peace my everything 🙂 i love you so much <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg