første verdenskrig og kaffe

Hei dere! I dag har vært en herlig dag hittil. Vi har fri hver femte onsdag og i dag var intet unntak. Av en eller annen grunn klarte jeg likevel å våkne halv åtte og måtte skikkelig tisse. Så midt i morgenkaoset hjemme hos oss gikk jeg rolig og fornøyd på do før jeg la meg i mamma og pappa sin seng med min kosevovvs (hund på kosespråk). Heldigvis sovnet jeg igjen og våknet klokka ti, uuh det var deilig. Og siden den gang har jeg sittet på kjøkkenet og lest til fredagens historieprøve om første verdenskrig, men jeg har koset meg med pannekaker og kaffe og frukt, så det har ikke vært så ille. I kveld kommer en healthy lillelørdag snack-tips, så stay tuned! ♥


Adidas joggesdress fra JD i London

Hvordan har dagen deres vært?

3 kommentarer
    1. Hei starte på jobb i dag 🙂 en plass som heter tunet i Elverum 9 til 12 😀 ellers så det går bra. Akkurat nå jeg chiller bare hjemme å ser på dear john 🙂 ha en fin kveld videre 🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg