matchdayy

Hei og hopp god lørdag! I går var squaden samlet for å se idol og prate shit. Endelig er idol på tven jippi, hele norge sitter i stua si med fredagstacoen godt planta i magen og viderefører den norske underholdningskulturen. Jeg lurer på om jeg har skrevet litt mye fagtekst denne uka, for det der var litt for avansert språk for min blogg egentlig haha.. I dag er det håndballkamp, Utleira mot rivalen Byåsen hvor min kjære Maja spiller. Jeg liker egentlig ikke å skrive at jeg har kamp på forhånd, for da går det som regel dårlig, men jeg tar en rå-sjangs. Kampen er klokka fire i Utleirahallen, hvis det er noen i byen som kjeder seg på denne fine lørdagen. Wish us lucckk plzz ♥


discomoves

Hva er deres planer for dagen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg