Overlevde Åre

Heii folkens! Lenge siden sist, jeg har vært opptatt med å ta igjen mengder med søvn for å være helt ærlig. Sånt skjer når man bestemmer seg for å sove fem timer til sammen på ei helg. Itte feen om jeg skulle gå glipp av et øyeblikk engang. Som dere kanskje vet så var jeg på russekick-off med trondheimsrussen i Åre i helga, og det var såååå sinnsykt artig. Jeg skulle ønske vi kunne vært der en uke, hvis det overhode hadde gått an. Alt gikk i et kjør og vi gjorde ting hele tiden. Det var vors – afterski – nach – vors – afterski – vors – fest – nach hahaha ahh herlig. Jeg skulle gjerne fortalt dere masse, men det blir kanskje ikke like morsomt for dere å lese det. Jeg rakk ikke å ta så mange bilder, hadde det for opptatt med å levva livet, men her har dere noen godbiter. I tillegg ser jeg at jeg har en del videoklipp, som jeg sikkert kunne satt sammen hvis dere ønsker det? ♥

Her ser dere jo også hvordan russelogoen vår ser ut hehe. (Btw han jeg og nora kysser på ned til høyre er freddy kalas hehheh) just had to mention sry.

Hva synes dere? =)

12 kommentarer

Siste innlegg