i vennegjengen er jeg…

På filmkveld er jeg den som irriterer meg over de som sitter på telefonen, men har en tendens til å gjøre det selv

På tivoli er jeg den som alltid er gira på å ta de sjukeste greiene og ellers spiser meg kvalm på sukkerspinn 

I vennegjengen er jeg den som er dårligst til å planlegge, har mye selvironi og minimal retningssans, men jeg liker å tenke at de elsker meg likevel da ♥

På shopping er jeg den ene venninnen som ikke finner meg noe, men går rundt og er klesstativ for de som alltid finner seg noe (Johanna)

I diskusjoner er jeg den som ofte har en sterk mening om saken tidlig i diskusjonen, også ender det gjerne med en oppgitt “nei faen samma for mæ, bare bli enig”

På ferie er jeg den som er rastløs as hell og vil finne på noe hele tiden, og ellers desperat prøver å få litt farge på vampyrhuden, noe jeg sjeldent lykkes med 

Bak rattet tar jeg det helt med ro og bare chiller til min digge gangster spotifyliste (her)/her, ved mindre jeg er fem min forsinka og kjører som en gal

På skolen er jeg den som som har på joggedress og drikker redbull, fordi jeg ikke liker å sove om natten <3 healthy lifestyle yes 

På melding er jeg den som alltid forkorter ord og setninger, kutter ut komma og spørsmålstegnPå gata er jeg ganske oppmerksom og sier heller hei en gang for mye, enn en gang for lite, noe som av en eller annen grunn ofte ender i kleine situasjoner 

På trening er jeg Arnold Schwarzenegger, neida kødda 

På håndballbanen er jeg veldig lite primadonna og liker å sloss

På roadtrip er jeg som regel den som kjører, og som ikke får lov til å styre musikken… (men gjør det likevel)

På matbutikken er jeg den som kunne brukt hele dagen på å gå rundt og se, kjøper alt spennende jeg ser og hvertfall hvis det har kommet et nytt produkt. 

På fest sier jeg sjeldent nei takk til en drink og drikker alltid mest #ups

Hjemme alene er jeg sjelden, har en flokk med venninner som gjerne flytter inn for helga så fort muligheten byr seg

Hva synes dere om slike innlegg?

19 kommentarer
    1. Digger bloggen din! Du skriver så chille innlegg og jeg gleder meg alltid til å lese innleggene dine. Måten du skriver på er så naturlig og bildene dine er så varierte og freshe(haha), keep up the good work!

    2. Vet det er irriterende at jeg bare skriver at det heter hvert fall, men det er liksom den eneste “feilen” på bloggen din. Du har en så fin utstråling og personlighet at det er til å bli gal av. Du har fine bilder, variert innhold og virker rett og slett som en skikkelig kul person! Så kan du være så snill å skrive hvert fall i to ord? Det er den riktige skrivemåten.

    3. Kunne du hatt ett innlegg der noen av venninne dine skriver om deg? Eller at du beskriver alle i nyg me 1 eller 3 ord?

    4. He girl you are simply the best 🙂 and jeg elsker deg virkelig <3 ha en kveld så lenge 😛 <3 More.

    5. Kunne du hatt ett innlegg der noen av venninne dine skriver om deg? Eller at du beskriver alle i nyg me 1 eller 3 ord? – dette synes jeg også hørtes kjempe gøy ut ! Digger bloggen din!! ville vært gøy å høre om vennene dine også

    6. Kjempe morsomt innlegg! Du har en veldig fin og gøy blogg 🙂 Et spm: Kommer du til å lage video i fra russeturen din til Åre? Det hadde vert kjekt å sett 😀

    7. Gøy med sånne innlegg 🙂 kor e nyttårskjolen din fra? Har du ein nesten lik i svart, eventuelt kor e den fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg