Rabatt på ullundertøy!!

Hei folkens! Dette er et innlegg først og fremst til mine russevenner av år 2016, gutter som jenter. Nå er det ikke lenge igjen til russekickoff i Åre for Trondheimsrussen, det er faktisk kommende helg – og til den anledningen har jeg i samarbeid med 3T-Shop fått muligheten til å gi dere et eget tilbud på ullundertøy fra Helly Hansen. De har et stort utvalg med forskjellige typer i ulike farger og mønstre, både for flickor og pojkar <- trykk på linkene og ta en titt! 

Skriv inn rabattkoden ÅRE2016 og få 30 % rabatt på alt av ullundertøy fra Helly Hansen på 3tshop.no

Når du har valgt varene dine klikker du på handlekurven din, og før du trykker på “gå til kasse” så trykker du “bruk rabattkode”, skriv deretter inn koden og prosenten trekkes automatisk. Dette tilbudet er selvfølgelig ikke bare for årets russ, hvem som helst kan bruke den, jeg bare passer på at ingen av mine russevenner må gå naken på afterski i Åre ;pp Det er 1-4 dager leveringstid og hvis du er av den utålmodige typen, kan du hente den på 3T-shoppen (ved 3T-Rosten) allerede dagen etter!

Her har vi to ulike typer. Jeg har på meg et sett av Helly Hansen Warm, og de tre andre har på seg Helly Hansen Wool Grafic. Jeg må bare informere dere om at størrelsene på Wool Grafic er veeldig små, og jeg som er en typisk medium ikke hadde sjans til å få den over rompa. Så alle vi fire har medium i både over -og underdel på bildene, bare at jeg har en annen type, der medium faktisk passet perfekt. Medium i Wool Grafic ville jeg heller sammenlignet med S eller XS. Det er ikke så stor forskjell i selve stoffet bortsett fra at min er litt varmere. Bare spør i kommentarfeltet hvis det er noe dere lurer på!




Thea i rosa, Johanna i hvit, Martine og meg i hver vår blå ♥

Fotografert av Pernille Holck ♥

Hva synes dere?

21 kommentarer

Siste innlegg