Høydepunkter fra 2015 del 2

Første dag i juli startet med tapaskveld kombinert med en liten feiring av vår kjære Maja som ble 18 år. Masse herlige jenter og god mat, det blir ikke bedre enn det!

Bare et par dager etter var det fortsatt fantastisk fint vær, så jeg, Johanna og Katrine bestemte oss for å ta en dagstur mot hytta til Trine å komme på besøk der. Det skulle vise seg å være vanskeligere enn vi hadde trodd. En liten tur som skal ta ca en halvtime, endte opp med 3 timer i kokvarme skinnseter og steiksol, grunnet null mobildekning da vi nærmet oss hytta og derfor null instruks om hvordan å faktisk komme seg til hytta.. Uansett så var det veldig worth it in the end og det ble en fantastisk minnefull dag!

Og nåå kommer vi til årets kanskje (nei uten tvil) største happening! Sydenturen med jentene til Can Pastilla på Mallorca, en tur jeg kunne levd hundre ganger om igjen! Alle rare ting vi rotet oss opp i og alle de lættise øyeblikkene som jeg aldri kommer til å glemme. Vi burde skrevet bok eller laget en realityserie haha for real. Dra innom å se videobloggen fra turen → HER ←

 Da eventyret var over for denne gang hadde jeg enda ikke fått nok av Mallorca, så jeg ble like godt igjen en uke til, med familien denne gangen. Pappa leide en bil og hentet meg på hotellet da resten av jentene sjekket ut, så kjørte vi all the way to Alcudiá. Der bodde vi to netter, før vi byttet til et hotell i Illites. Vi har så og si aldri ikke byttet enten hotellrom eller hotell på ferie. Det er alltid noe som ikke er som det skal, i følge pappaen i huset, hehe neida ilu ♥ Det var uansett sykt herlig å roe ned litt den uka, på et enda finere hotell enn det vi kom på først, med en god bok, masse is og familien ♥



Første august hadde jeg bare såvidt rukket å komme hjem fra Mallorca, da vi fikk en ide om å ta en rolig roadtrip til hovedstaden. Nesten alle vi kjente var bortreist, så jeg, Trine og Nora hadde ikke noe bedre å finne på hjemme i Trondheim. Vi var så heldige å få låne huset til onklene mine, mens de var bortreist, så det passet oss perfekt. I Oslo rakk vi å finne på utrolig mye morsomt på de få dagene vi var der. Og jeg ble hundre kroner rikere for å danse midt på Karl Johan hehe.


Så var plutselig sommerferien over, og siste “første skoledag” på Vgs kom som et slag i ansiktet. Men vi var ikke helt ferdig med sommeren av den grunn. Første helga etter skolestart samlet vi gjengen igjen og dro på hyttetur, denne gangen med gutta boys også. Vi dro på hytta til Katrine, og feiret 18-årsdagen hennes samtidig! Det ble en magisk avslutning på sommeren og vi kunne komme tilbake på skolen glade og fornøyde med noen hjerneceller mindre. 


Så kommer den perioden i året da det ikke skjer en dritt egentlig. September gikk for det meste i skole og trening og taco.
I oktober derimot, dro jeg til London med familien. Det var herlig å gjøre noe litt annerledes og artig. Der ble det lite trening, null skole og masse god mat og shopping.

Jeg føler at det som har skjedd i livet mitt den neste tiden, altså etter oktober, er så kort tid siden, føles ut som forrige uke liksom. Jeg gjorde ikke så mye spennende i november, gikk bare rundt å gledet meg som en liten unge til jul. En lørdag midt i november kjørte jeg, Anna og Ida til Åre for en dagstur, noe som var utrolig koselig. Der handlet vi masse morsomme svenske matvarer (haha typisk oss), litt klær og svensk godis ofc. Det var også første gang jeg så snø på flere måneder.
Så kom faktisk desember til slutt, utrolig nok! Og det har vært en heerlig måned med masse pepperkaker, gløgg, kosekvelder, fester, familie og venner. Jeg må inrømme det at jeg faktisk ikke klarte å bli lei av denne jula (skulle til å si jula i år, men da hadde vel en gluping sagt noe sånn som ÆHÆH det har ikke vært jul i år!!!) Men ja, jeg ble ikke lei av julesangene og right in this moment sitter jeg faktisk å spiser en pepperkake, hahah fuck mi life..
Det var en liten oppsummering av året som har gått. Det er så fint å ha en blogg å kunne bla tilbake i. – Alle menneskene, øyeblikkene og minnene ligger der trygt bevart i min åpne dagbok. Tusen takk for at dere leser den og at dere forhåpentligvis liker den, for jeg elsker å skrive til dere hvertfall! ♥ Takk for et fantastisk fint år, både til vennene mine og familien og alle dere som har vært der gjennom alt ♥ you make my day 

9 kommentarer
    1. Veldig fint innlegg Mathilde 🙂 bloggen din er bare best 😉 å gjerne å ta det videre fordi du virker som en bra person å jeg digge deg veldig mye 😀 håper vi blogges gjen senere 🙁 elsker virkelig bloggen din. Love you <3

    2. Håper du kommer til å fortsette å blogge bra i 2016, bloggen din er utvilsomt en av de mest interessante, og når du er stabil med antall og kvalitet på innhold så er du en av de beste bloggerene for sure!

    3. Åh, og vi elsker å lese bloggen din<3 men kan du plis skrive hvert fall, og ikke hvertfall?:/ det kalles særskrivingsfeil, og er ikke særlig pent. Vet at å klage heller ikke er særlig fint, men jeg har sagt det noen ganger nå, og du har ikke tatt det til deg ennå. Bare ment som konstruktiv kritikk<3

    4. Wow, jeg kommer ikke over hvor nydelige du og Pernille er! Tenker på det hver gang du legger ut bilder av dere sammen!

    5. Elsker bloggen din! du er så flink og blogger om ting som er gøy å lese om<3 Har lest bloggen din i flere år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg