tid for julefilm

God dag! Nå begynner det virkelig å nærme seg julaften, med fjerde søndag i advent i går og lillejulaften i overmorgen. Ahh stemning. Nå sitter jeg alene hjemme og hører på julemusikk på alle anlegg i huset, drikker tomtegløgg og pakker inn julegaver.

I dag fikk jeg sovet helt ut, for første gang på lenge. Som jeg bruker å si, døgnrytme er et ukjent begrep for meg. Den siste tiden har jeg ikke lagt meg før seks-sju om morgenen, og likevel stått opp tidlig for å enten trene, dra til byen (eller på skolen heh..) Jaja “det e jo jul” sant. Like etter at jeg våknet i tolvtiden, sto Maja i gangen og skulle ha meg med på trening. Så vi hadde en morsom styrkeøkt med masse par-øvelser vi fant på instagram haha, fitnessfriends ♥ I kveld skal jeg og noen jenter se julefilm sammen og kosemose, så da er spørsmålet hvilken film. Her er mine absolutt favoritt julefilmer:


Hvilken er deres?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg