mine planer i jula

Jula består av masse tid til venner, familie og kos – men det er også gjerne en tight schedule på juleselskaper, fester, eventuelle hytteturer og konserter som må holdes. Jeg har en del planer fremover, så jeg tenkte bare å informere dere om min timeplan, nei ukeplan er vel mer passende, i jula!

Hittil denne uka har jeg vært på bursdagfest til to venninner som feiret sammen, det var på torsdagen, så det ga fredagen en litt redusert start på dagen haha, neida. Jeg tok faktisk iingen bilder, utrolig nok, så her er et random bilde av gjengen i finstas og god form.

I går kveld var det juleselskap hjemme hos oss. Det er tradisjon hvert år, vi slår sammen pappa sin bursdag og det typiske juleselskapet med all slags julemat ahh nam. I tillegg så vi selvfølgelig landskampen, og jeez jeg hadde nesten maxpuls gjennom hele siste del. Så nå gleder vi oss til finale mot Nederland!!

I kveld skal verdens beste jente, vår godeste Anna feires ♥ Hun blir 18 år en gang for alle, og kan bli med ute på byen med resten av Trondheim. Så vi skal spise og drikke hjemme hos henne først, og stå først i køa på karma når klokka slår tolv, hahah neida. Gleder meg hvertfall masse til fest med jentene, og jeg skal nok få oppdatert dere, so don’t you worry 😉 ♥


mi beauty ♥

På tirsdagen drar jeg med familien, altså mamma, pappa, Pernille og Mia (the dog) på hytta på Røros, der mimmi og beste allerede har flyttet inn for jula. Åh jeg gleder meg sånn, elsker å feire jul på fjellet! Og jeg håper virkelig at jeg får blogget derfra. Er alltid litt problemer med internettet når vi kommer, men jeg skal gjøre så godt jeg kan!

2.juledag er jo romjulas store festdag, og her i byen feires det på Samfunnet, hvor det er 18 årsgrense til denne anledningen. Hele byen skal dit så det må jo bare bli bra!

Så sist men ikke minst har vi selveste NEW YEARS EVE og glede oss til! Årets siste og første fest! Hvert år blir det slik at vi har det sykt morsomt på vorspiel, men så vil vi videre etterhvert, og det er jo få som gidder å få huset rassert med hjemmefest på nyttårsaften. Ikke den beste måten å starte det nye året på kanskje. Så i år bestemte vi jentene oss for å leie et lokale og arrangere en skikkelig nyttårsfest for våre mange venner spredt rundt i byen! Så 31.desember holdes THE BALL DROP, som vi så fint kaller det. Dere som har sett Sex and the City og maange andre serier og filmer bør vite hva det betyr! 🙂 

Hva er deres planer i jula? ♥

6 kommentarer
    1. Du skriver godt, altså! Bare husk på at det heter hvert fall og etter hvert. Det kalles særskrivingsfeil, og er veldig vanlig blant norsk ungdom siden vi lar oss påvirke av amerikansk skrivestil i så stor grad. Fort gjort å gjøre feil;) skjekk gjerne ut “bilder i kampen mot særskrivingsfeil” på Facebook. Der kommer det morsomme og lærerike bilder om dette emnet.

    2. Skal vel ikke noe annet i jula enn å kose meg masse med venner/ kjæreste og familie. Har ikke planlagt så mye enda, annet enn 1 juledag og selveste nyttårsaften. Kos deg masse i ferien fineste Mathilde<3

    3. Hei best of the best skal feire jul i senegal håper du få deg en riktig god jul 🙂 vi blogges 😉

    4. Hørtes veldig bra ut!! Kos deg, og lad batteriene 😀 Skal kose meg masse med venner og familie, i både sør og nord! 🙂

    5. haha må bare si det, deg og alle venninnene dine er så pen, ALLE SAMMEN!!! for en gjeng med beuties 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg