så ble det jul igjen

Ah nåå har jeg endelig juleferie! Det føles så herlig å ikke ha noe som helst som trykker på skuldrene, jeg føler meg lett som en fjær (hvis jeg ser bort i fra de fire kakestykkene dagens måltider har bestått av..) Jaja beste unnskyldninga i hele verden er “DET E JO JUL DA” we can do whatever for det er jo jul, sant.

Skoledagen besto av den tradisjonelle julekonserten der elevene på musikklinja underholder, og de eer så flinke. Jeg blir like imponert hvert år. Så var det kake og kos med klassen ♥ Da jeg kom hjem satt jeg og Pernille oss ned med en film, jeg skulle ønske jeg kunne si at det var en julefilm, men jeg skal innrømme at vi så Step Up med Channing Tatum fra 2006. Klarte på en eller annen måte å få julestemning uansett haha. I kveld har vi juleselskap hjemme hos familien Holck, så nå skal jeg slappe av litt før jeg må rydde og ordne klart litt.


Genser fra Bikbok

Flere som fikk juleferie i dag? 

13 kommentarer

Siste innlegg