ny mac nye muligheter

Hei! Nå er jeg ferdig med alt av skole for i år. Ah så digg å si det da du. Er ikke hver dag man kan komme med en slik påstand. Jeg føler meg også ganske lettet fordi jeg har fått en splitter ny mac. Den forrige har jeg hatt helt siden starten av min bloggkarriere, så det kom ikke som noe sjokk da den streiket for aller siste gang. Dermed har jeg nesten ingenting på denne macen og alt føles så rent og pent. Jeg skal prøve å ikke fucke opp denne med alt av programmer, bilder og virus med en gang da. – Eller det tar vel ikke så lang tid å fylle opp med bilder for denne selfiedronninga, but I’ll try my best though. Forresten så må jeg bare si fra om en liiten ting som jeg ikke liker å si fra om.. Men jeg synes dere har vært litt kjedelige på kommentarfronten i det siste, noe som gjør meg litt umotivert 🙁 Jeg forventer ikke så mye, men jeg føler på en måte at jeg snakker til en vegg (noe jeg forsåvidt gjør), men bare en liten hilsen eller kritikk for den del haha whatever you wanna say ♥ Og bare så dere vet det så er jeg ofte innom de bloggene som kommenterer, kanskje jeg må bli flinkere til å legge igjen kommentarer hos dere også! Uansett var ikke meningen å ta fram strengstemmen altså ♥ Ha en fin dag videre!


Joggedress (genser og tights) fra Adidas – Junkyard, HER i small og HER i medium



39 kommentarer

Siste innlegg