Vippegurii

//sponset

Hei folkens! I forrige uke var jeg hos vakre Delaram og satte på vippeextensions, og det er deeilig å ha vipper igjen. Det er jo perfekt med vipper i disse juletider med julebord, juleselskap og nyttårsfester hver helg. Jeg har 3D-vipper nå for første gang, og det anbefales, jeg er utrolig fornøyd. Jeg trodde det betydde tre ganger så mye vipper og litt vel voldsomt, men de er bare mye bedre for mine naturlige vipper. Akkurat nå kan dere bli med i trekningen av et gavekort på 3D-vipper hos Deli´s eyelashes som trekkes på julaften. Alt dere trenger å gjøre er å like facebooksiden hennes HER. Dere kan også følge henne på instagram: delieyelashes. Dere kan kjøpe gavekort til en venninne eller søster ellers også, og ikke glem å bestille time på nyåret, ingenting føles bedre enn å våkne med et par ferdigsminkede øyne en tidlig vintermorgen!







Hva synes dere?

9 kommentarer
    1. Hei. Har du skadet venstre eller høyre kne i håndballkamp før? Var det vondt? Røk du korsbåndet? Jeg har bestemt meg for å skade venstre kne i neste håndballkamp jeg skal spille. Jeg blir bært av banen på båre.

    2. 3D-vipper står for tre vipper per enkelt vipp, så jo det betyr i grunn tre ganger så mye. 3D er bare et annet ord for volum-vipper, som da eksiterer i alt fra 3D-7D. Altså hvor mange vipper hver av dine egne vipper skal ha. (Så dersom du har 7D-vipper, har du hele 7 påsatte vipper på alle dine egne vipper). Når man bruker volum-vipper er de dog mye tynnere en hva vanlige punktvipper er, ergo ser det likevel ikke for mye ut! Bare en liten kjapp forklaring. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg