festing og utroskap

God dag, god dag! I morgen har jeg fri, så jeg liker å tenke at det er fredag i dag. Sluttet ikke så altfor sent på skolen, så da jeg kom hjem lagde jeg meg tortillapizza og så my guilty pleasure SKAM hehe. Dere kan se den her. Det er så sykt klisjè. Livet på vgs med russetid, festing, utroskap og intriger, haha elsker det. Forresten sorry hvis jeg skuffa dere med overskrifta, dro en mammatilmichelle med superexciting overskrift. (no hate though) ♥

I morgen skal jeg først med Thea og Martine på en eller annen fabrikk for å prøve å ordne ferdig logo-gensere og utstyr til russetida (med det samme vi er inne på temaet liksom). Håper vi blir ferdig med det snart så jeg kan vise dere og si litt mer om planer for mai 2016 <33333 i mellomtiden er det bare å svippe innom nyg2016 på insta og følge oss på ferden!






Vi blogges babezz ♥

11 kommentarer
    1. Haha, er 19 og skam er på ekte min guilty pleasure. Det er så gøøy, haha! Syns også du ligner sånn på hun i hovedrollen!

    2. Ååh, begynte å se SKAM i går og no er jeg ferdig, haha! Synest forresten Eva ligner på deeg!! Tenker på deg med eeeen gang 🙂

    3. Haha, er liksom 21 og ser på SKAM, hjelp.
      Men som flere sier her, du ligner faktisk helt sykt på hun Eva 🙂 Ta det som et kompliment, hun er dødssøt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg