Black friday i byen

Heia bloggen! Haha det er så klisjè setning, men den er jo litt morsom. I dag har jeg vært på bytur med noen venninner, og vi gått rundt i butikker i heele dag. Det er lenge siden jeg har vært på en real shoppingrunde, men i dag var dagen. Det startet seff med at matholck var sulten og trengte mat, så vi dro innom den nye plassen som heter Hagen der de bare selger vegetarmat og ja sånne ting haha. Det er en skikkelig kul plass da med et bra konsept. Det var bare biittelitt lite og veldig stilt, haha de skulle spilt noe musikk, så det er et tips til dere hvis dere leser dette! Jeg spiste en glutenfri avokado -og tomat sandwitch og en smoothie, og det var skikkelig godt!


Jeg fikk shoppet en aldri så liten julegave til hemmelig person, en bursdagsgave til piken jeg skal feste med i kveld og litt til mei selv hehe. Og før vi dro hjem spiste vi nydelig mat på den nye Frati som ligger på Torget, aaanbefales å ta turen innom der. Det var skikkelig fint og kult lokale ooog de hadde glutenfri pizza jippi!

Hvordan har dagen deres vært? ♥

2 kommentarer
    1. Mat fra hagen er så godt! Og ikke minst dyre-og miljøvennlig:) Jeg er veganer selv og så du tulla litt med at du hadde blitt veganer på snap, hehe. Men ville du vært villig til å sjekke ut min, og mange andre veganeres bakgrunn for valget om å være det? Isåfall anbefaler jeg deg å se to videoer, kanskje med noen venninner. Da kan jeg love deg dere får åpnet øynene og mye å diskutert om! https://www.youtube.com/watch?v=ibuQ-J04eLQ & https://www.youtube.com/watch?v=W4HJcq8qHAY

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg