nästa stopp Åre

Dere husker det jeg sa i går om at jeg angret på at jeg ikke kidnappet noen venninner og kjørte til Åre denne helga. Weell it sort of happened. Sent i går kveld fikk jeg med Anna og Ida på tanken, og vips så var vi på vei til Sverige ved morgengry. Nå er vi faktisk hjemme igjen, fant ut at vi bare trengte en dagstur. Det har vært en lang og fin dag med masse julestemning og kos. Vi bare gikk litt rundt i sentrum, spiste lunsj og kjørte med julemusikk på full guffe. Jeg har noen bilder, men de skal dere få se litt senere. Akkurat nå holder jeg på å finne ut av hvor jeg skal gjøre av meg i kveld, så vi snakkes!
Dagens antrekk: bukse fra Urban, genser fra H&M, sko fra Timberland og hjemmestrikka jakke. Hva synes dere? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg