them braids tho

Fredag fredag fredag fredag ♥ Endelig kan jeg puste ut. I helga har jeg ikke en dritt å gjøre, angrer meg egentlig for at jeg ikke kidnappet noen venninner og kjørte til Åre for å tilbringe helga der. Nei når jeg kjenner litt på det så angrer jeg meg faktisk veldig. Jeg har ikke en eneste håndballkamp eller noe jeg har lovet noen å gjøre, haha er det galt av meg å bli stressa over at jeg ikke har noe jeg skulle gjort?? Forresten, en ting jeg vil dele med dere! Jeg er nominert til å bli årets lifestyle-blogger hos saleduck.no. Jeg hadde blitt kjempeglaad om dere gikk inn på linken og stemte på meg ♥♥ Klikk heeer for å se de nominerte (og stemme på meg hvis du vil hihi)

Her var gårsdagens antrekk:


Bukse fra Reebok her, genser fra Urban, skjorte fra Noisy May



Hva synes dere?

5 kommentarer
    1. Jeg pleier aldri å kommentere, selv om jeg leser bloggen din daglig, men nå må jeg bare for sjit du er nydelig!!

    2. Du er så ufattelig vakker du! 🙂
      Har lest bloggen din en god stund nå, og vil bare si at du hjalp meg veldig til å ikke hate den rød hårfargen min da jeg var yngre, haha! Nå som jeg er 18 og har bedre selvtillitt har jeg ikke noe problemer med den lengre, men da jeg var yngre, og spesielt på undomsskolen, var det noe jeg tenkte på hele tiden og hadde store komplekser for. men måten du svarte på negative kommentarer om hårfargen din på, fikk meg til å innse at det absolutt ikke er noe galt med å ha rødt hår, og at jeg bare var tåpelig som tenkte slik.. også synes jeg jo at du var veldig pen og hadde veldig fint hår, som også sikkert hjalp meg til å tenke anderledes 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg