Se lyst på mørketiden

Hei dere! Det merkes at klokka er stilt en time tilbake for å si det sånn, det er jo stappmørkt rundt middagstider! Men jaja det er en del av den kommende vinteren, og hvis jeg tenker meg om så er det jo litt stemning også. Det er kanskje litt verre (okei en million ganger verre) å stå opp om morgenen og å komme seg på trening når kroppen tror at det er midt på svarteste natta 70% av døgnet, meeen tenk på de koselige stundene som bare blir dobbelt så koselig når det er mørkt og kaldt ute. Når vi sitter inne under pledd og ser (jule)film og drikker kakao. Dere er enig i at det hørtes litt deilig ut vel? Dessuten se på disse herlige fargene som høsten gir oss, det er faktisk ikke en så ille årstid!


Bukse og genser fra Urban Outfitters, sko fra Junkyard, jakke fra Forever 21
Hva synes dere om den mørke tiden vi går i møte?

6 kommentarer
    1. Herlige bilder! Ha en fin Mandagskveld! <3 Ta også gjerne en tur innom bloggen min, det hadde jeg satt stor pris på! 🙂 Klem fra meg.

    2. Sååå nyyydelige høstbilder! Liker denne årstiden skikkelig godt jeg:-D Bortsett fra at jeg blir enda trøttere på kvelden.. Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg