Steering wheel cover

God morgen dere! Har dere fått med dere at sesong 4 av Homeland har kommet på netflix eller?? Haha jeg føler meg som tidenes seriehore. Det ordet kan misforstås på så mange måter, men dere skjønner hva jeg mener haha. Jeg går fra en serie til en annen hver uke omtrent, og jeg blir helt trollbundet til hver og en av dem. Jajja sånn er livet. 

Uansett, det var ikke det jeg skulle snakke om nå. Jeg har et problem i hverdagen som jeg holder på å løse. Det er jo iskaldt hver morgen for tiden, og det er så ubehagelig i det jeg setter meg inn i bilen med noe som kjennes ut som snødekte skinnseter og ratt. Jeg har varme i setene som jeg setter på med en gang, men jeg skulle så veldig gjerne hatt varme i rattet også! Derfor har jeg tenkt å løse problemet med en “steering wheel cover”. Dette er sikkert definisjonen på harry for noen folk, men halleluja what do I care. 

Jeg ser selv at den hvite er litt over the top og at jeg da samtidig hadde måttet investert i en Waunderbaum og rosa terninger i frontruta. Den ved siden av synes jeg er litt for guttete, den lukter seriøst mann og volvo. Meen en fin blanding ser dere på bildet under, så jeg tror nok jeg velger den. Jeg kjøpte dem på Torshov Bilrekvisita (eller pappa kjøpte dem, og han er aware of meg og min ubesluttsomhet så da er det viktig å komme hjem med flere alternativer). 


Og her er outfiten min når jeg går ut for å ta bilder av bila mi en tidlig høstmorgen.

Hvilken synes dere jeg burde gå for?

7 kommentarer
    1. Synes nå den du hadde tatt på var en grei løsning. 🙂 Funker sikkert, og det er det viktigste. Kalde ratt er serr drepen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg