Heftig uke

HOLY det er endelig helg! De siste tre tingene jeg gjorde før helga var å ha framføring i politikk, testløp i gym og prøve i religion. Alle tre tingene har verket på meg hele uka så nå er det satans godt å være ferdig med det og ta en velfortjent helg! Alle tre tingene gikk heldigvis bra så det gjør det ekstra deilig. Nå sitter jeg slengt i sofaen i den beste kosedrakten ever og ser Friends (som jeg ikke har sett på flere dager !!) og spiser bollene jeg så uskyldig bestemte meg for å bake i går kveld. Takk for masse kveldsmat-tips forresten, alt hørtes så jummy ut og jeg vil definitivt prøve ut noen av dem! Snart skal jeg på håndballtrening, (okei så jeg har nesten tatt helg) og etter det er det nygkveld med taccco og senkveld. Same procedure as eeevery week.

Bukse fra Run&Relax  og genseren finner jeg dessverre ikke på nettsiden akkurat nå


Flere som har hatt en heftig uke og er klar for helg eller? :):):)

5 kommentarer
    1. Well, I was sick the entire week so it wasn’t that great ahah but I’m feeling better now and I hope my weekend will be good 🙂 I wish you a lovely one x

    2. Så godt å bli ferdig! Jeg fikk tidlig helg siden jeg hadde siste jobb dag i går, så dagen har godt til å gjøre ferdig en lang to do liste, så nå kan jeg endelig ta ordentlig helg, det skal bli godt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg