the ultimate outfit

Er det en ting som kan gjøre en solfylt dag med shoppingplaner, storby og full konto til noe rævva, så er det ukomfortable klær. Det er uaktuelt for meg å gå i trange jeans ved slike anledninger altså, det går bare ikke. Så hva er vel bedre med en jumpsuit da? Ziip så er alle klærne av og jeg sparer tjue min med bukse-dansen for å få en trang jeans til å sitte på rumpa. (Ved klespoker er jumpsuit kanskje ikke den ideelle outfiten lenger, så ikke skyld på meg hvis du sitter der splitter naken etter tre runder, heh)


Jakke fra Forever 21

Jumpsuit fra Topshop

Sko fra junkyard

Solbriller fra Ralph by Ralph Lauren

Veske fra MK


Hva er deres ideelle shoppingantrekk?

månedens spørsmål kommer i morgen!!!

9 kommentarer
    1. hei!! jeg lurer på hvor du og vennene dine fikk tak i totally spies kostymer? husker dere brukte de for leenge siden, og lurer på hvor jeg evt kan skaffe det? 🙂

    2. Kjempefint! Men måå jo være upraktisk som shoppingantrekk når man skal prøve klær? Må ta av hele greia og hvis man skal prøve bukse må man også prøve en genser (hvis man skal ut av prøverommet for å vise til de man shopper med) for å ikke stå der uten klær. Eller? Men comfy er det selvfølgelig 🙂

    3. Vakker du er mathilde elsker virkelig bloggen din kos deg å ha en fin kveld så lenge elsker deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg