Visiting Victorias’

Hei dere! Her kommer en liten London-boost igjen. Dere som ikke har vært ute å reist utenlands på en stund får jo kjent litt på følelsen gjennom meg og bloggen hehe! Det kan jo være greit det å, også får dere kanskje litt ideer om hvor dere vil reise neste gang dere skal på tur. Jeg vil hvertfall anbefale London på det sterkeste.

Det jeg husker mest fra denne dagen, (det var vel torsdag) var 1 at jeg, mamma og Pernille spiste lunsj på et supersøtt pannekakehus My Old Dutch i Kensington, et lite stykke unna med taxi. Herligheet en giga nutellapannekake med jordbær, banan og iskrem hadde ikke vært feil nå heller det. Er nok aldri feil. Og 2 at vi dro på den beryktede Victorias’ Secret og shoppet undertøy wihu. Her er noen bilder fra dagen.



Vi holdt oss for det meste i Bond Street den dagen, den er rett ved Oxford Street. Både Bond og Regent Street (som krysser Oxford) er de gatene med de fineste og (alt for) dyre merkene. VS lå i Bond Street, ved butikker som Louis Vuitton, Chanel, Burberry og ja dere skjønner. 


VS var en veldig fin butikk med masse fint undertøy, jeg ble kanskje ikke helt blown away slik som mange andre jenter blir av å være der, men jeg kjøpte meg en bh og noen truser. De er veldig flinke de som jobber der da og det er veldig bra service, så du finner hvertfall den bhen som passer deg


Flere som har vært på VS eller ønsker å dra dit?

8 kommentarer
    1. Var på VS da jeg var i London i 2013, og i sommerferien da jeg var i Ungarn. Veldig mye fint har de, og det er vanskelig å velge ut noen få ting ettersom de har mye fint. Hjelper jo ikke akkurat at ”lillsøster” PINK er under VS ( i London hvertfall), uff, hahah….
      Også lurte jeg på om du snart skal svare på månedens spørsmål.

    2. Jeg var på den VS butikken for litt under 2 uker siden, da jeg var i London når jeg hadde høstferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg