feel ya bro

God morgen! I går kveld var det kanskje ikke bare jeg som pustet ut for første gang i uka her. Jeg kjenner nå at skolen tar på, og at jeg må finne fram litt ekstra motivasjon. Sier bare “feel ya bro” til han på bildet under til høyre. Så på fredagen etter en totimers historieprøve, to forbanna blaute timer i skauen med orientering i gymmen og håndballtrening var det ENDELIG tid for å puste ut og ha tacofredag med squaden. Det var et øyeblikk jeg hadde ventet lenge på. 

I dag har jeg egentlig ingen spesielle planer. Jeg har tenkt å rydde rommet, det er enda ikke helt klart for visning for dere. Ikke fordi det er så SINNSYKT mye som skal gjøres, men fordi jeg er SINNSYKT treg ♥ I kveld vil jeg finne på noe, enten ut å spise på solsiden, se håndballkamp eller dra på kino. Jeg vil se Ildprøven, altså Maze Runner 2, er det noen som har sett den?

Det værste er at jeg sikkert ender opp alene med en grandis eller noe haha, jeg skal gjøre det jeg kan for å unngå det i dag! Her er noen søte bilder fra kvelden i går. 




Hva er deres planer for dagen? 

8 kommentarer

Siste innlegg