I am tha female T-BAG

Hei dere! Jeg vet ikke hvordan det er med andre skoler rundt i landet, men i Trondheim er det en norm at russen kødder litt med de yngste elevene på skolen, og medrussen fra andre skoler. Det har blitt ganske strengt etter noen år med skikkelig faenskap. Og da snakker vi ta klærne til en person og skyte dem opp i rakett, stenge en person inne i et forlatt hytte og mate dem med avføringsmiddel, eller kaste noen i baksetet, kjøre dem med ferga over til Fosen (ei øy), ta fra dem sko og mobiltelefon og kjøre fra dem. Hahah etter å ha hørt disse skrekkhistoriene er det like greit at vi har roet det ned noen hakk. 

I dag hadde vi aksjonsdag, med tema fengsel. Så alle måtte kle seg ut som fanger, bortsett fra våre kjære terrorsjefer som var poliiizen. Slik så jeg ut i dag da. Også er fangenummeret mitt NYG 8 for de som lurte haha.





Kjolen er Nora sin (fra Vero Moda tror jeg), cardigan fra Marlene Birger og sko fra Bianco

Hva synes dere om fange-antrekket?

11 kommentarer
    1. At du skriver “hahah” etter setningen synes jeg er tragisk! Tenk hvor jævlig det var for personen i situasjonen der han/hun sto uten klær, sko, mobil etc. Og hvem faen er så latterlig dum å sette igjen en person på ei øy eller la en sitte igjen på ei hytte?! Hadde jeg opplevd noe lignende, hadde jeg politianmeldt personene som sto bak! Det der er mobbing. Tragisk, trist, flaut og latterlig at russen drar den så langt. Det der var trist og sjokkerende å lese. Stakkars ofre. Håper de som var russ og var med på det der, sitter igjen med en ekkel følelse. :))))))) God natt!

    2. Hei, kjære du! Og god onsdag forresten 😀 Jeg er innom på min daglige runde av faste blogger jeg leser, og når jeg er her inne tenkte jeg at jeg kunne gi deg et aldri så lite tips. Jeg er absolutt ikke en fan av å reklamere for meg selv på andre sine blogger, og det er heller ikke det jeg ønsker å gjøre nå. Det eneste jeg vil er å gi deg et lite tips om konkurransen jeg snurret i gang på bloggen min denne uken. Der får alle premie, og vinneren får en stor goodiebag med masse jentestasj! Ta gjerne turen innom og delta! Ellers ønsker jeg deg en fantastisk fin onsdag videre. Stå på med bloggingen!

    3. Der var helt for jævlig drøyt at russen skulle ta den så langt, syns bare det blir for domt, greit at man skal ha det gøy, men hva faen gjør det heller med medrussen, ikke stakkars uforsvarlig førsteklassinger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg