Crosstraining på 3T-Ilsvika

Samarbeid

I forrige uke åpnet vi et nytt treningssenter i Trondheim, 3T-Ilsvika. I anledning dette fikk jeg og håndballjentene være med på en skikkelig crossfit-økt med en instruktør på onsdagen. Dæven det var tungt! Men så deilig etterpå da! Eller det vil si, jeg kan ikke huske sist jeg var så støl etter en treningsøkt, men uten tvil verdt det. De har timer som varer i 55 minutter, og ekspress-timer som varer i 30 min. Så mange forskjellige øvelser som brenner på spesielt mage, rumpe og lår. Jeg har tenkt å vise dere litt mer detaljert de øvelsene vi gjorde senere! Her har dere noen bilder med laget:

















Takk for en herlig økt, we’ll be back soon! 

Hva tenker dere, noen som ble gira på en aldri så liten crossfit-økt?

3 kommentarer
    1. Heisann! 🙂
      Hvordan kan jeg få bort fettet, spesielt på innsiden, av lårene, uten å få mer muskler.
      Jeg har som mål å få bort fettet på både lårene og leggene. Har trent i flere mnd nå men ser ingen resultat på lårene, og leggene bli bare større (av muskler)…..
      Håper virkelig på svar, samme om det er i et innlegg eller her i kommetarfeltet.:)

    2. Hei! Kan du skrive litt om hvor viktig det er å stemme ved valget blant dine unge lesere? Hadde sikkert vært fint for mange at du oppfordret folk til å stemme, uansett hva det må være at de stemmer på 🙂 Hadde også vært interresant å lese hvilke saker som er viktigst for deg ved dette valget!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg