weekend på fosen

Heii dere! I går var det fredag, og da var det tid for nyg -og nyb hyttetur. Katrine blir nemlig 18 år i helga, og det er jo klart at det må feires. Det er en del som jobber og ikke kunne være med, men vi ble 13 gutter og jenter. Jeg kjørte med Ole og Anna klokka tre, og kom fram klokka halv åtte. Det skal ta en og en halv time. No kidding. Så istede for å innrømme at vi rotet oss bort og kjørte totalt feil vei i en time, liker vi å fortelle at vi kjørte akkurat dit med vilje for å ta livet med ro og spise middag, for det gjorde vi jo faktisk. God gammaldags veimat.

I går var det fredagstaco, bading i stampen, litt for mange glass vin og god stemning. I dag er det fantastisk vær, og vi skal snart spise frokost. Jeg har seff glemt minnebrikke til kameraet, men det kommer opp to herlige mennesker i dag også, som tar med hehe, tommel opp. Jeg skjønte jo at jeg hadde glemt noe. Vi måtte også snu på veien fordi jeg hadde glemt av gaven til katy. Jeg satt i bilen og ramset opp alt jeg hadde husket “mobil, penga, gaven, kamera, ja æ overleve” så spør Ole “ka gir du i gave?” og så plutselig kom jeg på at den har jeg ikke hadde den med likevel haha, er det mulig.



Jakke fra Adidas, sko fra Nike



10 kommentarer

Siste innlegg