siste første skoledag

HeiA bloggen! Jeg har gledet meg lenge til å si det nå. Føler jeg har vært borte i ukesvis. Jeg ankom Trondheim sent i går kveld, med full bil. Så da jeg hadde kjørt hjem alle barna i bilen kunne jeg endelig kjøre hjem og finne senga selv. Og når jeg sier barna mener jeg selvfølgelig tre jenter på laget haha. Vi var jo i Oslo og spilte cup, noe som var veldig gøøy. Vi vant begge kampene på lørdag og tapte to på søndag. Etter en hel uke med opp til to treninger hver dag, var det ikke så stort nederlag å tape de siste. 

Uansett, i dag var min siste, første skoledag på VGS, og jeg kan ikke troo det. Tiden har gått så fort, og nå er vi på sisteåret når alt virkelig gjelder. I morgen skal klassen på telttur, noe jeg kjenner jeg lett kunne klart meg uten. Oppover en trang sti i skogen med uttalige insekt, 27 grader og en 65 liters tursekk på ryggen. Jaddaa, det er heldigvis bare en natt..!



Hvordan var deres første skoledag?

12 kommentarer

Siste innlegg