treningsleir!

Hei dere! Nå drar jeg på treningsleir med laget og blir borte resten av uka. Vi kjører til Åre først, så drar vi direkte derfra og heele veien til Oslo, eller mer eksakt Follo, på fredagen og blir der i helga. Jeg kjører med Hanna, Johanna og Mira i bila, så det blir stemningsgaranti på roadtrip! (Hvis noen skulle lure, så er det med Utleira og ikke Heimdal.) Vi skal ha fire timer håndballtrening hver dag (!!), og cup siste helga. JESS livet. Så kommer vi hjem sent på søndag, rett før skolestart <33 Ferien er over for å si det sånn. Og ikke tro jeg tar ferie fra bloggen heller, heell no. Jeg tar med macen så får vi se hva jeg kan krydre hverdagen deres med mens jeg er borte! Hehe. Vi blogges ♥ og vær så snill å nyyt siste uka med ferie!!


Hva er planene deres for sommerferiens siste dager?

5 kommentarer
    1. Jeg skal nyte dagene med kjæreste, venner, cafebesøk, netflix og rydding av rom. I tillegg til at jeg må handle i inn til skolestart, da. Jeg starter på påbygg neste uke, og tror det er viktig å slappe godt av før det hektiske og harde skoleåret begynner. 🙂

    2. de siste dagene før skolen starter igjen går desverre til jobbing? kos deg på leir, håper du har det fint<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg