prosjekt: nytt rom

Hei! Nå kom jeg nettopp hjem fra IKEA, holy jeg har mest lyst til å tulle meg inn i (det nye;) sengetrekket mitt og bli der til i morgen. Men STAY STRONG hold deg på bena. Som jeg sa på vei hjem i bila; Er det noe som er bedre enn å være på IKEA så er det å dra hjem derfra. Du er supergira når du starter, så blir bare all energien sugd ut av deg sakte men sikkert. Jaja nok av mine ondsinnede tanker. Dere fikk med dere at jeg ryddet rommet i går? Haha er så fornøyd med det. Såå fornøyd at jeg bestemte meg for å renovere hele rommet, haha mulig det er litt feil ordvalg, vet ikke helt hva det betyr engang for å være ærlig – Så for å si det litt mindre fancy, så har jeg bestemt meg for å bytte ut stilen på rommet mitt med noe helt annet. DERFOR var jeg på IKEA i dag, MASSE capslook her. Under ser dere noen ulike rom-stiler, så nå kan dere gjette hva som blir neste prosjekt her i gården :):):)

Hvilken synes dere er finest?

18 kommentarer

Siste innlegg