Rastløse meg

God morgen! Jeg sier det selv om jeg våknet klokka ni i morrest av vekkerklokka til Hanna, etter tre timers søvn, fordi det er først nå jeg slår meg ned med frokosten. Jeg, Hanna, Nora og katy sov hjemme hos meg i natt (eller sov og sov..) Vi hadde Grusomme Meg – maraton, så slukna en etter en, og når klokka begynte å nærme seg 05.00 var det bare jeg og Hansnich igjen, I dag har jeg ikke noe å finne på, så rett etter at jeg nettopp leide Taken 3 og skulle slappe av i sofaen, kom jeg på at jeg heller ville kjøre til hytta der resten av familyn er. Jaja litt uforutsigbar og rastløs er to ord jeg kjenne godt. Så ja nå tar jeg turen til Inderøya, så blogges vi senere!

Jumpsuit fra Papayamaya her, jeg har den i M. Den er veldig søt og enkel, men den er litt gjennomsiktig. Så hvis dere ser nøye etter så kan dere se den utmerkede, eksotiske, oransje trusa jeg valgte å ha på under. Jeg blir sikkert mobbet og beskyldt for å ha gjort det med vilje, og jaja jeg tok på meg den mest fargerike trusa mi med vilje sånn at alle skulle se den haha, nei. Og tro meg, jeg skiftet truse da jeg så bildene. Try to understand, oss jenter i mellom.




Hva synes dere?

12 kommentarer

Siste innlegg