monday mood

Hei sann dere! Nå for tiden prøver jeg febrilsk å skjønne meg på nye opdateringen av Imovie, noe som resulterer i stygge utvekslinger av ord mellom meg og macen, eller det går vel for det meste en vei. Men den fysiske volden har vært begge veier, da jeg klappet gjen macen med all kraft og fikk kjenne at jeg hadde fingrene imellom. Det er ikke bare Imovie heller, det er kombinasjonen mellom den og GoPro som jeg ikke har vært borti før, for av en eller annen grunn er halvparten av videoklippene “uleselige filer” og da må jeg smile, puste og telle til ti, hjerte 🙂

Bikini og kimono fra Nelly, shorts fra Monki

Jeg sliter også med å laste over noen av bildene fra GoPro til mac, så da laster jeg dem opp på telefonen og sender de via facebook, noe som rakker ned betydelig på kvaliteten. Meen jeg skal slutte å spre denne negative energien, for egentlig (dypt der inne i sjela mi) så er jeg glad, og skal jogge meg en kveldstur nå for å lufte hodet haha.

Bildene er fra det siste hotellet vi var på, Riu Palace Bonanza i Illites. Det var så perfekt hotell, servicen, maten og alt var excellent. Og det som var litt spesielt med det, var at det ikke var det typiske sydehotellet med sandstrand. Det føltes mye mer ut som vi var på cruise, bare se utsikten på bilde nr 3. Fordi istede for å vasse på stranda så hoppet vi rett ut i det dype havet, og det var sykt herlig.

Hvis noen har noen tips eller triks med Imovie/GoPro, please enlighten me♥

12 kommentarer
    1. Hei, jeg har ikke redigert så mye med redigering men jeg kjøpte GoPro Hero 4 i svart rett før sommeren. Det finnes redigeringsprogram fra GoPro, kanskje det funker å bruke det? Det er også en app til GoPro kameraet, og bildene blir synkronisert med icloud slik at det kommer på macen 🙂

    2. Hei Mathilde! Hvis du går inn på finder og så programmer skal det vær mulig å finn den gamle iMovie under mappa iMovie 9.0.9 kor ikonet e gull og svart og ikke hvit og lilla😊

    3. Hei! Jeg hadde også samme problem med gopro/imovie, helt til jeg lastet ned gopro studio, et redigeringsprogram som “hører til” gopro 🙂 der kan du importere bildene rett fra gopro og så åpne dem i imovie. Jeg synes hvertfall det gjorde det mye enklere!

    4. Hei! Jeg har ikke noen problemer med gopro -> mac når jeg importerer bildene og videoene via minnebrikken, altså tar den lille minnebrikken i en større som følger med når du kjøper minnebrikker. Deretter trykker jeg bare på importer i imovie og da ligger de automatisk (hvertfall hos meg) i en mappe som heter gopro, hvor bildene er sortert etter dato i finder -> bilder. Håper dette hjelper deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg