Alcúdia

Hei igjen! I går kveld kom jeg hjem etter atter en uke med solfylte dager på Mallorca. Den første uka var jeg jo med jentegjengen i Can Pastilla, og uka etter var jeg så heldig å få tilbringe med familien. Det var så enkelt, pappa leide en bil og kom å hentet meg i resepsjonen da vi holdt på å sjekke ut av hotellet vårt. 40 minutter senere var jeg i Alcúdia på Hotel Iberostar, og der var det fint! Men til min overraskelse skulle vi ikke tilbringe mange nettene der, det var nemlig en jungel av barn. Misforstå meg rett, jeg elsker barn, men en uke med hyl og skrik, tiss i bassenget og Miniklubb på hvert hjørnet, klaarer jeg meg nok uten heh. Men seriøst hadde jeg vært beibi eller en nybakt mor hadde det vært det rette stedet, paradis på jord ville jeg sagt, med gratis is og popcorn og underholdning hver kveld. Familyn + Elise, Pernilles friend, hadde allerede bodd der fem dager, og fikk ikke byttet hotell før jeg kom fordi det var fullt på det vi hadde tenkt å bytte til. Så jeg sov to netter på en ekstraseng på rommet til småjentene, så kjørte vi Elise til flyplassen en tidlig mandags morgen, samtidig som vi sjekket inn på nytt hotell, i Illites, Hotel Riu Palace Bonzana Playa. DET var et fantastisk bra hotell, har flere bilder derfra til dere! Men under er det altså bilder fra plass nr 2 av 3 – Alcúdia.


Outfit: topp fra Bikbok, bukse fra Nelly, sko fra Michael Kors


such pretty gals ♥

Hva synes dere om bildene?

16 kommentarer

Siste innlegg