Bildestrøm Mallorca 2015

Hei folkens! Gjett om jeg har savnet bloggen! Men gjett om jeg også har hatt en helt fantastisk uke, som rett og slett ikke tillot å sette av tid til blogging. De som gjettet ja på begge fikk top score xD hehe nei men seriøst, denne uka har vært den beste i hele mitt liv. Med bestevenninnene mine samlet i Spania, på et utrolig bra hotell, på en utrolig fin plass, og vi har vært så heldige med alt. Bare det at vi kom oss hele veien til Mallorca var et under i seg selv, men så overlevde vi faktisk en hel uke også. Det er så mye jeg vil fortelle og vise dere – så da kan vi alle være glade for at jeg har filmet en del! Nå gjenstår bare å knekke kodene på Imovie’s oppdatering, så blir det kanskje en liten video på dere.

 

Vi dro ikke på den typiske “partyturen”, men brukte heller litt ekstra på et fint hotell, og nøt late dager i sola og morsomme kvelder ute på byen i hverandres nærvær. Vi er uten tvil den mest komiske gjengen jeg vet om, og det fikk blant andre de ansatte på hotellet et innblikk av haha. Vi snakker alt fra “Eh we accidently threw our madrass on the balcony to the room underneath..” Til å løpe halvnaken ned i resepsjonen “OMG we need help, there’s a man in our shower!!!” og “Excuse me do you have a first aid kit, our mirror fell down and my friend is injured, and yes we will probably need a new mirror as well” Det er bare noen av de sprø hendelsene hahah..

Ellers så leide vi oss en egen rib (speedbåt eller hva jeg skal si) med to sjåfører og dro på tidenes båttur med champagne og bading i en lagune. Vi var på Mallorcas største nattklubb og festet til langt på natt. Vi spiste på noen litt vel dyre restauranter i forhold til budsjettet, men hadde også piknik på stranden med burger og milkshake, volleyball og nattbading. På onsdagen var planen egentlig å dra til Magaluf på Martin Garrix konsert som vi hadde betalt depositum til, men vi ombestemte oss i siste liten, dro ut i partygata og ble (u)heldigvis sjekket opp av tusen tyskere istedenfor haha score.




32 kommentarer

Siste innlegg