Nytt design !!

Hei dere! Nå var det på tide med nytt design, er dere ikke enige? Jeg skulle gjerne slått til med et sommerlig bilde i headeren, men jeg tenker at jeg kanskje ikke blir så fort lei av det når det er litt mer nøytralt. Likevel prøver jeg ut fullscreen header, og det er jo noe annet, men jeg tror jeg skal venne meg til det altså! Godt med litt forandring. Uansett, så er det herlige Cecce som står bak designet og headeren, så masse masse takk til henne, jeg er superfornøyd ♥ Hun er fantastisk når det gjelder design, og selger det til en rimelig pris! Her finner dere designene hennes. Det designet jeg har er en tilpasning av designmalen instafame, men hvis noen av dere vil ha et lignende design med vanlig header burde dere ta en titt på fullscreen ← designet. Håper dere også synes det var fint?? ♥


Hva synes dere?

 

9 kommentarer

Siste innlegg