lately i’ve been

Washing my cat – Haha det skal egentlig stå car der, men det var en morsom skrivefeil som fortjente å komme på bloggen, r og t er veldig nære på tastaturet.. Men ja dere hørte riktig, her om dagen, da jeg var hjemme alene og sola skinte, vasket jeg bilen min både utvendig og invendig. Husker dere potetgull-incidenten til Johanna for litt siden? Ja det var kanskje hovedgrunnen til at den trengte en vask. Men ikke se for dere noe sexy playboy-bilvasking, det var for det beste bare søl og gris, og litt artig da.

Spist ferske reker – på søndagen var det så fint vær, så vi dro på en søndagsåpen butikk og fant utrolig nok ferske reker der, så da ble det rekelunsj på verandaen til tvillingene. Senere den kvelden dro vi hjem til Daniel, typen til marti, og grillet der med noen kompiser.

Prøvd å forberede meg til syden – Jeg har skrevet en pakkeliste, klippet meg en shorts og handlet diverse til småting til syden. NYG is going to Palma på lørdag, wiihu gleder oss. Eller ni av tretten jenter drar, resten skal på andre turer med kjæreste og sånt. Vi skal på et fint hotell litt utenfor Palma på Mallorca, Can Pastilla heter plassen, og vi skal være der en uke. Så kommer familien min, så jeg blir igjen en uke til med dem på samme øya.

Ellers har jeg ikke gjort så mye de siste dagene, hvertfall ikke noe spesielt interessant. Men her om dagen etter trening dro jeg hjem og skulle prøve noe nytt i matveien. Jeg har jo hørt at man kan gjøre så utrolig mye rart med Questbarer, så jeg tok en S’mores delte i to og formet som cookies, og satte i ovnen på 180 grader i 5 minutter. Det ble sykt gode cookies, anbefales! Det kan nok helt sikkert gjøres med alle questbarene.

Flere som skal til syden framover?

10 kommentarer

Siste innlegg