top 3 summerlooks

Jeg er vel ikke den eneste som synes sommeren er den beste årstiden, ikke bare på grunn av sola, varmen, ferie og alt det, men også på grunn av moten. På vinteren bryr jeg meg nesten ikke om hva jeg har på meg, så lenge jeg har en varm parkas. Men om sommeren er det så uendelig masse fint å ha på seg.

Det finnes ikke noe bedre enn å slappe av på stranda med en drink, en bok eller et blad og musikk på ørene. Og legg merke til faktoren på solkremen over, haha 50 er rette faktoren for meg i de fleste tilfeller.

Denne stilen passer meg også midt i blinken. Jeg mimrer tilbake til late dager på båttur i marineblå, stripete kjoler og hvitvin, haha det hørtes mye mere lukseriøst ut enn det sannsynligvis hadde sett ut.


Men denne er nok favoritten! Elsker den avslappede stilen med alle slags mønster og accessories, alt er liksom lov. Jo mere du klæsjer på jo kulere blir det.

Hvilken look liker dere best?

12 kommentarer

Siste innlegg