roadtrip på segway

Hei sann! Nå er jeg tilbake på norsk jord, og jeg kom hjem i går kveld. Kroppen min ville så gjerne bare slappe av og hoppe i seng etter en hel dag med reising, men hodet mitt klarte å psyke meg opp til å få med noen av jentene ut haha. Så jeg dro på meg noen fancy klær og løp ned til bussen med en gang. Var jo en stund siden jeg hadde sett dem så det var koselig med en flaske vin på Solsiden.

Jeg har jo to dager på Island jeg ikke har fortalt dere om, så her har jeg noen bilder fra mandagen. Først på dagen dro vi på et kunstmuseum, det er bare noe familien (jeg, Pernille og pappa) har lært å godta når mimmi tar oss med på slike ekslusive turer, det er det minste vi kan gjøre. Det ble (heldigvis) en kort tur, før jeg og søstersen gikk oss en tur i shoppinggata (som forresten bare solgte ullklær og allværsjakker) og fant oss en søt, liten cafè med glutenfri Crepè!! Det er jo en vinner, spesielt når du bestiller med nutella, snickers og jordbær, craycraay.

Litt senere på dagen skulle vi på segway-sightseeing rundt om Reykjavik, noe som var utrolig morsomt! Jeg har så lyst på segway nå haha.

Etter det igjen, fant vi oss et ordentlig kjøpesenter, Kringlan het det. Der var det masse bra butikker som Mac, Topshop, Urban, og jeg kommer ikke på noen nå haha. De hadde en stor sportsbutikk med masse Nike og Adidas også. Ellers så har vi spist sykt mye god mat. Som blant annet denne kvelden, hvor vi hadde seksretters middag, såå god mat. Og er det noe de kan, så er det fisk og lam, det er sikkerstikk på Island.

Hva synes dere om bildene?

12 kommentarer
    1. Segway is an original device that is used for fast and safe movement on city streets. This is the best choice for those who value comfort and do not like to get stuck in traffic jams. The Segway is equipped with an ergonomic footrest, monochrome screen and a heavy duty battery. The device is capable of supporting a pilot weighing up to 110 kg, so children, teenagers and adults can ride it without any problems.In our online store you can order Segways at an affordable price with home delivery. 

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg