Islandshest og hvalsafari

Hei dere! Nå ligger jeg utslitt på hotellsenga etter dagens oppdagelsesferd. Det er noe nytt hver dag og vi skal ikke gå glipp av noe på denne øya haha! I går var dagen så fullstappa at jeg hadde ikke sjangs til å presse inn det minste blogginnlegg. Og da jeg kom tilbake på hotellet på kvelden var jeg så sliten at jeg sovnet med en gang. Men herlighet for en dag! Den startet med ridning i fjellet på Islandshest. Jeg hadde ikke ridd på flere år, men ble forelsket i hester igjen. Når vi galopperte i fjellet, herreguud for en følelse! Og naturen var så utrolig fin.


Da vi kom tilbake var det bare å skifte om til hvalsafari-klær??? Hva har man på seg liksom. Heldigvis fikk vi hver vår gigantiske kjeldress, og hadde det ikke vært for den hadde jeg frosset ihjel. Men vi fikk sett både en stor hval og flere delfiner, så det var morsomt! I tillegg kjørte vi en sånn liten gummibåt, eller ikke såå liten da men, den ble hvertfall kastet rundt på de store bølgene og det kilte sånn i magen hahaha. Det var så rart for vi kjørte midt ut på havet, så alt vi så var isfjell langt lagt borte, mens sola skinte og været var fantastisk fint.


Nå skal vi ut å spise, så vi blogges senere med kveldens antrekk! Hva synes dere om bildene?

11 kommentarer

Siste innlegg