watch out

Hei god dag! Da har jeg endelig sett ferdig alle Fast-filmene, oog jeg har sommerferie! Etter siste skoledag på tirsdag dro jeg og Katrine hjem til meg og kjøpte Fast & Furious 6 for å kjappe oss å se den, før vi dro på kino samme kvelden med Anna, Lene og Johanna og så sjueren. Enn at vi rakk å se alle filmene før den gikk ut på kino, i tillegg fikk vi sitte i en kongesal som var knøttliten med store, myke stoler og masse plass haha.

På onsdagen dro jeg til byen med jentene for å shoppe litt og spise lunsj. Det viktigste innkjøpet vårt var tannbeskyttere, the reason why ser dere lenger ned. Vi klagde på været hele dagen, så det var bare på sin plass at sola kom fram utpå dagen, en vakker dag i JUNI. På denne tiden av året i fjor gikk jeg rundt i shorts og bikini og var allerede solbrent..

Graffi my love

Fiol nøgd med oreoshake

uten tvil den beste i byen

Jakke fra MaxMara, sko fra Bianco, bukse fra Pieces og skjorte fra Only

Etter byturen var det bare å komme seg hjem og skifte til noe mer behagelig før det brakte løs på selvforsvarskurs. Det er jo sydentur og russetid og generelt masse festligheter i framtiden til Nyg, så vi tenkte det kunne være smart å leie inn en privat person for å holde kurs for oss om hvordan vi skal kunne forsvare oss selv ved overgrep, og gi vedkomne en ekstra knockout med det samme. Vi holdt på å tre timer i går kveld, og skal ha flere timer framover. Det ble en ekstra treningsøkt med mye latter og (blod), vi ble litt ivrige, så treneren vår fikk kjørt seg. Vi så helt forferdelige ut da hahah:

Anbefaler flere å finne et lignende kurs i nærheten av der dere bor, eller finn en privatperson som kan lære dere noen triks!

12 kommentarer

Siste innlegg